Najczęstsze pytania

Od czego zależą moje zarobki?

Należna płaca zależy od:

  • doświadczenia w opiece osób starszych i niepełnosprawnych;
  • zakresu kwalifikacji;
  • od stanu zdrowia Podopiecznego i obowiązków z tym związanych;
  • poziomu komunikatywności w języku niemieckim;


Jakie ponoszę koszty utrzymania?

Koszty zakwaterowania i wyżywienia leżą po stronie Podopiecznego i jego rodziny. Opiekun/ka ma zagwarantowany oddzielne pomieszczenie mieszkalne.

Jak przebiega dojazd do miejsca zakwaterowania i kto ponosi koszty dojazdu?

Koszty przejazdu są pokrywane przez Podopiecznych i ich rodziny. Są wypłacane po przepracowaniu 30 dni.
Po przyjeździe na teren Niemiec, po wcześniejszym uzgodnieniu miejsca (miejscowości) dojazdu, Opiekuna/kę odbiera rodzina Podopiecznego lub koordynator. Transfer odbywa się pod stałą kontrolą Koordynatorów.

Czy mam szansę na pracę bez znajomości języka?

W naszych ofertach pracy zdarzają się Podopieczni polskojęzyczni oraz nie wymagający znajomości języka niemieckiego. Po złożeniu przez Państwa formularza zgłoszeniowego – umieścimy go w naszych bazach i dołożymy wszelkich starań, aby dobrać ofertę do Państwa profilu.

Czy od mojego zatrudnienia odprowadzane są składki?

Każda zawarta przez nas umowa jest legalna. Podpisujecie Państwo umowę zlecenie z naszą spółką z o.o. Vital Life. Odprowadzane są od niej należne składki ZUS i podatki, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego. Posiadane ubezpieczenie w razie potrzeby umożliwia skorzystanie z opieki medycznej na terytorium Niemiec.

Czy mogę skontaktować się z Podopiecznym lub jego rodziną przed wyjazdem?

Kontakt jest możliwy w zależności od poziomu komunikatywności językowych. Nasi współpracownicy często korzystają z możliwości kontaktu z Podopiecznym lub jego rodziną. Podopieczni także kontaktują się z wybranym Opiekunem/ką przed planowanym wyjazdem.

Na jaki okres mogę wyjechać?

Okres pobytu jest uzależniony od potrzeb Podopiecznego i jego rodziny, a także od dyspozycyjności Opiekuna/ki.
Preferujemy minimalny okres oddelegowania na 2 m-ce. Istnieje możliwość przedłużenia umowy o następne okresy. Maksymalny czas pobytu wynosi 24 m-ce. Po tym okresie zgodnie z prawem polskim musi nastąpić przerwa w oddelegowaniu na 2 m-ce.
W przypadku upłynięcia zdeklarowanego przez Opiekuna/kę okresu pobytu w naszej gestii leży znalezienie zmiennika/czki. Gdy upływa zadeklarowany okres umowy ze strony Podopiecznego i jego rodziny w przypadku chęci podjęcia kolejnego zatrudnienia przez Opiekuna/ki u innego Podopiecznego przedłożymy nową ofertę.

W przypadku braku wyczerpujących odpowiedzi oraz braku interesującego Państwa pytania prosimy o kontakt:

Telefoniczny: 89 651 27 28 (numer aktualny do 31.12.2015)

Telefoniczny: 89 307 07 62

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania.

Copyright © 2016 Vital Life 24.  Created by Witryna & Fotfot.