Najczęstsze pytania

Jak wyjechać do Niemiec?

  • Kontakt mailowy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Telefoniczny: 89 307 07 62 lub 730 334 126 (poniedziałek –piątek 8:00 – 16:00)
  • Wypełnienie i wysłanie formularza zgłoszeniowego na naszej stronie
  • Przejście procesu rekrutacyjnego (przeważnie telefonicznie)
  • Dopasowanie Podopiecznego i zaakceptowanie przez Opiekunkę/Opiekuna przedstawionej oferty

Jak przebiega dojazd do miejsca zakwaterowania i kto ponosi koszty dojazdu?

  • Całkowity koszt przejazdu pokrywa firma Vital Life24
  • Podróż odbywa się z przewoźnikami: autokary (np. Sindbad), bądź busami jeżdżącymi z adresu na adres
  • W przypadku podróży autokarem koordynator odbiera Opiekunkę/Opiekuna z dworca i dowozi na miejsce realizacji zlecenia
  • Jeżeli Opiekunka/Opiekun decyduje się na wyjazd własnym samochodem – zwracamy koszty do 150 Euro w obie strony

Od czego zależą moje zarobki?

Należna płaca zależy od:

  • Doświadczenia w opiece
  • Zakresu kwalifikacji
  • Stanu zdrowia Podopiecznego i obowiązków z tym związanych
  • Poziomu komunikatywności w języku niemieckim

Jakie są warunki zakwaterowania?

  • Opiekun/Opiekunka ma do dyspozycji oddzielny, w pełni urządzony pokój (staramy się, aby był z dostępem do Internetu)
  • Osoby palące muszą być świadome tego, że nie wolno palić w domu. Palenie jest możliwe wyłącznie na zewnątrz

Czy ponoszę koszty utrzymania w Niemczech?

  • Koszty zakwaterowania i wyżywienia pokrywa Podopieczny. 

Co robić, gdy na miejscu pojawi się problem?

  • W razie nagłej potrzeby do Państwa dyspozycji przez całą dobę są polskojęzyczni koordynatorzy, do których można zadzwonić (jeżeli sytuacja będzie tego wymagała – przyjeżdżają na miejsce)

 Czy mam szansę na wyjazd do Niemiec bez znajomości języka niemieckiego?

  • Zdarza się, że mamy zlecenia do polskojęzycznych Podopiecznych, lecz w większości przypadków konieczna jest znajomość języka niemieckiego przynajmniej w stopniu podstawowym
  • Po złożeniu przez Państwa formularza zgłoszeniowego – umieścimy go w naszej bazie danych i dołożymy wszelkich starań, aby dobrać ofertę odpowiednią do Państwa profilu.

Na jaki okres mogę wyjechać?

  • Okres pobytu jest uzależniony od dyspozycyjności Opiekunki/ Opiekuna
  • Preferujemy minimalny okres oddelegowania na 2 m-ce. Istnieje możliwość przedłużenia pobytu o następne okresy.
  • Czasami mamy zapotrzebowanie na wyjazdy krótkoterminowe (2-3 tygodniowe), kiedy rodzina Podopiecznego wyjeżdża, lub obecna Opiekunka/ obecny Opiekun potrzebuje zastępstwa np. w czasie urlopu 

W przypadku braku wyczerpujących odpowiedzi oraz braku interesującego Państwa pytania prosimy o kontakt  telefoniczny:

+48 89 307 07 62 lub +48 730 334 126 (poniedziałek –piątek 8:00 – 16:00)

 

Copyright © 2016 Vital Life 24.  Created by Witryna & Fotfot.