Najczęstsze pytania
Jak wyjechać do Niemiec?
- Kontakt mailowy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Telefoniczny: 89 307 07 62 lub 730 334 126 (poniedziałek –piątek 8:00 – 16:00)
- Wypełnienie i wysłanie formularza zgłoszeniowego na naszej stronie
- Przejście procesu rekrutacyjnego (przeważnie telefonicznie)
- Dopasowanie Podopiecznego i zaakceptowanie przez Opiekunkę/Opiekuna przedstawionej oferty
Jak przebiega dojazd do miejsca zakwaterowania i kto ponosi koszty dojazdu?
- Całkowity koszt przejazdu pokrywa firma Vital Life24
- Podróż odbywa się z przewoźnikami: autokary (np. Sindbad), bądź busami jeżdżącymi z adresu na adres
- W przypadku podróży autokarem koordynator odbiera Opiekunkę/Opiekuna z dworca i dowozi na miejsce realizacji zlecenia
- Jeżeli Opiekunka/Opiekun decyduje się na wyjazd własnym samochodem – zwracamy koszty do 150 Euro w obie strony
Od czego zależą moje zarobki?
Należna płaca zależy od:
- Doświadczenia w opiece
- Zakresu kwalifikacji
- Stanu zdrowia Podopiecznego i obowiązków z tym związanych
- Poziomu komunikatywności w języku niemieckim
Jakie są warunki zakwaterowania?
- Opiekun/Opiekunka ma do dyspozycji oddzielny, w pełni urządzony pokój (staramy się, aby był z dostępem do Internetu)
- Osoby palące muszą być świadome tego, że nie wolno palić w domu. Palenie jest możliwe wyłącznie na zewnątrz
Czy ponoszę koszty utrzymania w Niemczech?
- Koszty zakwaterowania i wyżywienia pokrywa Podopieczny.
Co robić, gdy na miejscu pojawi się problem?
- W razie nagłej potrzeby do Państwa dyspozycji przez całą dobę są polskojęzyczni koordynatorzy, do których można zadzwonić (jeżeli sytuacja będzie tego wymagała – przyjeżdżają na miejsce)
Czy mam szansę na wyjazd do Niemiec bez znajomości języka niemieckiego?
- Zdarza się, że mamy zlecenia do polskojęzycznych Podopiecznych, lecz w większości przypadków konieczna jest znajomość języka niemieckiego przynajmniej w stopniu podstawowym
- Po złożeniu przez Państwa formularza zgłoszeniowego – umieścimy go w naszej bazie danych i dołożymy wszelkich starań, aby dobrać ofertę odpowiednią do Państwa profilu.
Na jaki okres mogę wyjechać?
- Okres pobytu jest uzależniony od dyspozycyjności Opiekunki/ Opiekuna
- Preferujemy minimalny okres oddelegowania na 2 m-ce. Istnieje możliwość przedłużenia pobytu o następne okresy.
- Czasami mamy zapotrzebowanie na wyjazdy krótkoterminowe (2-3 tygodniowe), kiedy rodzina Podopiecznego wyjeżdża, lub obecna Opiekunka/ obecny Opiekun potrzebuje zastępstwa np. w czasie urlopu
W przypadku braku wyczerpujących odpowiedzi oraz braku interesującego Państwa pytania prosimy o kontakt telefoniczny:
+48 89 307 07 62 lub +48 730 334 126 (poniedziałek –piątek 8:00 – 16:00)